שיטת השערה

נשים רבות (ולעתים גם גברים) מתלבטות האם ליישם את שיטת השערה גבות מאחר ומדובר בטיפול שמחירו יקר (ביחס למריטת גבות פשוטה אצל כל קוסמטיקאית) וככל שהגבות נמצאות במצב תקין ובריא. אז מה דעתנו בנושא ולמי מומלץ לגשת לשיטה זו בכל מקרה? לפניכם כל התשובות:

מהי שיטת השערה גבות?

שיטת השערה גבות מתמקדת בעיצוב הגבות וההתאמה שלהן מחדש למראה ומבנה הפנים, לרבות יצירת הסגנון, האורך והעובי הרצויים. נדגיש כבר עכשיו שלא מדובר בשיטה שמבטלת את ניקוי הגבה באמצעות חוט או פינצטה ומספריים, אלא רק עיצוב הצורה עצמה כך שתספק מראה אסתטי ורענן יותר, במקום להגיע לאותו המראה דרך איפור יומיומי והתעסקות ממושכת.

שיטת השערה לעומת שיטות אחרות

בעולם נפוצות כמה וכמה שיטות לעיצוב גבות, כאשר שיטת השערה גבות היא רק אחת מהן. בעבר היה נהוג לבצע מילוי בלוק, שיצר מראה יחסית מלאכותי וכולנו מכירים אותו כפס עבה ומודגש. המראה דהה עם השנים, כך שהיה צורך להשחיר שוב את הגבה ולהשיב את המראה הקודם. מסיבה זו, השיטה תתאים רק לנשים שרוצות לחדש גוון שהשתנה, או לחזור לגוון הגבה הטבעי. 

שיטה אחרת היא פודרה – האבקת הגבה באמצעות סומק או עפרון לגבות, במה שדורש מיומנות עשירה ביותר מאחר ומדובר בבניית גוונים על פי מבנה הגבה והפיגמנט הנכון עבורה. שיטה זו מתאימה לנשים עם גבות מלאות, שרוצות הדגשה טובה יותר שתרגיש טבעית ועדינה, כמעט בלתי מובחנת לצופה מהצד. 

שיטת השערה לעומת זאת, מתחקה אחרי מבנה ופיגמנט השערות הקיים, כך שנוצרים מילוי וצורה במראה טבעי לצד השיער הקיים בגבות. השיטה מבוצעת ע"י מחט עדינה ודקיקה, שטבולה בפיגמנט הרצוי וחודרת אל שכבת העור העליונה בלבד. התוצאה המתקבלת היא של גבות מלאות, עשירות ומטופחות מאוד, שנראות כאילו עברו איפור ממש הרגע. 

למי זה מתאים ובאילו נסיבות?

את שיטת השערה גבות מומלץ ליישם כאשר קיימת צורה או התמלאות לא מספקת לפחות בגבה אחת מהשתיים, או כאשר קיים חוסר פרופורציה בין אורך, מילוי, צבע או עובי בין גבה אחת לרעותה. כמו כן, השיטה תתאים גם לנסיבות שיקומיות שונות, לרבות פגמים בצמיחת השערות עצמן (שערות הפוכות), פגמים כתוצאה מקעקוע קודם, צלקת, כתמי פיגמנטציה, צמיחה שאיננה שווה, חוסר היכולת להתאפר בעקבות אלרגיה או בעיה רפואית כלשהי (דלקת פרקים או פרקינסון לדוגמה) ועוד. 

הטיפול מתבצע בדרך כלל בפעם אחת ותוצאותיו יופיעו מיד, תוך שהן מחזיקות בין שנה לשנתיים בהתאם למאפייני העור וסוג העור עצמו (עור יבש ורגיל ייהנו מהזמן הממושך ביותר עד לדהייה). 

ניתן לקבוע פגישת ייעוץ – גבות בשיטת השערה. לחיוג לחצו כאן  073-7614447