איפור קבוע גבות פתרון חדשני למראה טבעי

בתחום האיפור ניתן למצוא מאות פתרונות איכותיים לכל צורך, מטרה ומראה. כל אחד מהפתרונות מתאים גם לאופי המתאפרים עצמם – מוצר המותאם ככיסוי נוסף למשקיעים או כפתרון קליל לממהרים, כאפקט המטשטש בעיות בעור או מדגיש קווי מתאר, איפור יומיומי או לערב ועוד המון אפשרויות. איפור קבוע גבות הפך בשנים האחרונות למעין תת-תחום בפני עצמו והוא מציע התאמה מעולה למנעד רחב של אנשים ובכל גיל, העדפה ומצב שיער הגבות.

מהו איפור קבוע גבות?

מדובר בטכניקה פופולרית לעיצוב הגבות, כך שהן יתחדשו בצורה, מילוי ומראה איכותיים בתוצאה שנראית טבעית לחלוטין ונשמרת על הפנים באופן קבוע עד לשנתיים וחצי-שלוש לכל היותר. האיפור הקבוע הפך ללהיט הן בקרב צעירות שמעוניינות להימנע ממריטת יתר של שיער ולהשיג מראה איכותי במינימום מאמץ עתידי והן בקרב מבוגרות הנוטות לסבול יותר מדלילות של השיער או אזורים בהם לא מתרחשת יותר צמיחה. 

בעבודה עם איפור קבוע גבות המטופלים יכולות להתחדש גם בפיגמנט אחר, אם לדוגמה מדובר בגבות שהפכו ללבנות עם הזמן או גבות בלונדיניות בהירות מאוד שיש רצון להדגיש מעט יותר. התוצאה היא מראה אסתטי ואחיד בשתי הגבות, שמשנה פלאים את מראה הפנים, מעשיר אותו וגורם לו להיראות צעיר יותר ומלא חיוניות.

איך זה מתבצע?

הטיפול כולל מכונה חשמלית המחוברת בקצה שלה למחט דקה, אותה טובלים תחילה בפיגמנט. אם זה נשמע לכם ממש כמו קעקוע – אתם לא רחוקים מהאמת. לעומת הקעקוע, איפור קבוע גבות חודר רק אל השכבה עליונה (דרמיס) של העור וכך ינציח את המראה הרצוי למשך תקופה קצובה בלבד. באופן הזה יהיה ניתן לבצע שינויים עתידיים בקלות ואף להסיר את האיפור במידת הצורך באמצעות צביעה חוזרת של הגבה בגוון יותר טבעי. 

בחירת הגורם המקצועי

אם איפור קבוע בגבות נשמע כמו הפתרון האידאלי בעבורכם ומכל סיבה אפשרית, מומלץ לפנות למומחה פרא-רפואי, מאפרת, קוסמטיקאית או מכון לטיפולים אסתטיים שיש להם ניסיון מוכח בטיפולים מהסוג הזה והם כבר רכשו מיומנות משמעותית בנושא. למרות שהצלחותיו של האיפור הקבוע מעולות, עדיין מדובר בהליך פולשני שעשוי ליצור תחושת כאב ואי נוחות במהלך האיפור עצמו וחשוב לספק מענה מקצועי בנושא הזה, גם מבחינת רגישויות אפשריות, רף סיבולת נמוך מאוד או תופעות לוואי פוטנציאליות עם סיום הטיפול. 

ניתן לקבוע פגישת ייעוץ – . לחיוג לחצו כאן  073-7614447

למידע נוסף לחץ כאן