איפור קבוע שפתיים

איפור קבוע בפנים מסייע ביצירת מראה אסתטי ומטופל בכל עת, ללא התלות בשימוש במוצרי איפור מתכלים ונמרחים. נשים רבות מבקשות לחדש את המראה הצעיר והמשובב באמצעות מיקרו פיגמנטציה, כאשר זו ניתנת לביצוע במספר אזורים של הפנים:

סוגי איפור קבוע

איפור קבוע בגבות- השלמת גבות מקריחות, דלילות או חסרות באמצעות שימוש בהחדרת פיגמנט עדין בצבע השערה ומילוי של הגבה. ניתן לבצע איפור קבוע בשיטת הקעקוע, או איפור קבוע בגבות באמצעות שיטת השערה, המשלבת את שיער הגבה הקיים בהדמיית הגבה המלאה באמצעות פיגמנט, ומספקת מראה טבעי יותר.

איפור קבוע בשפתיים- איפור קבוע שפתיים מתבצע באמצעות טכניקה עדינה וטכנולוגיה מתקדמת, המאפשרת החדרת פיגמנט עדינה המותאמת לעור השפה, ומאפשרת תיחום ומילוי שלה. איפור קבוע בשפתיים הוא בין המבוקשים בתחום האיפור הקבוע בכלל, והוא מסייע ביצירת שפתיים מלאות ובשרניות, בהסתרת פגמים ונטייה ליובש בשפה, ביצירת מסגרת שפתיים חושנית ובבחירה של צבע שעשוי לעמוד בפני עצמו, וניתן לחיזוק באמצעות איפור נוסף לבחירה.

איפור קבוע לשפתיים מיועד להחזיק מעמד לתקופה בת כחצי שנה ועד שמונה חודשים, מעניק מראה טבעי אך מודגש ומחמיא.

איפור קבוע בעיניים- איפור קבוע בעיניים בא להחליף את השימוש באייליינר, באמצעות הדגשת העיניים על גבי הקו התחתון או העליון ומשיכתן לצורך הארכה ומראה בולט ואסתטי יותר. 

איפור קבוע שפתיים

בחירת פיגמנט 

הדבר החשוב ביותר בתכנון ויישום של איפור קבוע הוא שימוש בפיגמנטים לא פחות ממעולים, כמו גם התאמת הפיגמנט לצבע העור של המטופלת. בחירה בפיגמנט מדויק ומותאם לצבע העור תיצור מראה מאוזן, טבעי ומרשים. לעומת זאת בחירה בצבעים מודגשים ללא חשיבה על צבע ומצב העור של הלקוחה, עשויים ליצור מראה מוגזם שאינו הולם ומתאים לכל סיטואציה. 

חשיבות נוספת היא איכות הפיגמנט, כאשר ניתן למצוא בשוק פיגמנטים עמידים ואיכותיים מבית יצרנים עולמיים בעלי מוניטין של מוצרי איכות, לצד פיגמנטים מוחלשים המספקים נגיעת צבע שאינה מדויקת, דוהים במהירות ומשנים את צבעם לצבעים שאינם מחמיאים.

בבחירת פיגמנט עבור איפור קבוע שפתיים חשובה אף יותר הבחירה והדיוק, שכן מדובר באזור מובלט ומודגש ושטח צביעה גדול יותר.

 

איך נבחר מאפרת לאיפור קבוע

לקוחות הקצה המגיעות לאיפור קבוע בשפתיים ובאזורים אחרים, אינם מכירים את חומרי הטיפול והפיגמנטים, ואת עמידותם. האחריות לעבודה בסטנדרטים גבוהים ובאמצעות חומרי גלם מעולים היא של המטפלת. משום כך חשוב לבחור מומחית באיפור קבוע בעלת ידע, ניסיון והמלצות, ובעיקר מאגר לקוחות חוזרות המשקפות את שביעות רצונן. 

 

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות בקלניקה ברעננה – . לחיוג לחצו כאן  073-7614447