גבות בשיטת השערה ברעננה

עיצוב גבות בשיטת השערה מתבצע באמצעות מכונה ומביא למילוי הגבות ושרטוט צורתן החיצונית, מה שיתאים לנשים וגברים הסובלים מגבות עייפות ונפולות, דלילות או אזורים ללא צמיחה, חוסר סימטריה (באורך או העובי) וצורך בפיגמנט שיעזור להדגיש את קווי הפנים ללא צורך בתכשירי איפור נוספים.

איך מעצבים גבות בשיטת השערה?

שיטת השערה הפכה לכוכבת הטיפולים הקוסמטיים של התקופה, בעיקר ככל שהלך והתחדד תחום טיפוח ועיצוב הגבות. שיטה זו משתמשת במכשור ייחודי המזכיר את מכונות הסליל הקיימות במכוני הקעקועים ומבצעת החדרת פיגמנט באמצעות מחט עדינה לתוך שכבת הדרמיס – השכבה העליונה של עור הפנים. 

מה ההבדל בין קעקוע לשיטת השערה?

אפשר להגדיר את השיטה כקעקוע זמני, שדוהה ומתפוגג כעבור כשנה ועד שנתיים (בהתאם לסוג ומאפייני העור). הקעקוע משתמש במחט טבולה החודרת גם לשכבה השנייה של העור, מה שמסייע לו להישאר נצחי וקבוע. שיטת השערה לעומתו משתמשת בטכניקה עדינה יותר ולכן תספק תוצאה טבעית טובה מאוד, אך שלא תחזיק מעמד למשך שנים ותצריך טיפול אחת לתקופה (כל עוד רוצים להמשיך).

עיצוב גבות שיטת השערה 

למי או מתי זה מתאים?

עיצוב גבות בשיטת השערה מאפשר שחרור מהאיפור היומיומי ורכישת תכשירים למיניהם. הוא מתאים כאמור למי שסובל/ת ממראה גבות לא אחיד או חסר צמיחה טובה, אך גם למי שמעוניינת להיראות תמיד במיטבה גם במהלך פעילות ספורטיבית והזעה מוגברת וכמובן לנשים שאינן מסוגלות להתאפר עקב רגישות או אלרגיה, דלקות פרקים ואף מגבלות שונות שנובעות מתופעות רפואיות כמו טרשת נפוצה, פרקינסון ועוד. 

שיטת השערה תתאים גם להסוואה של צלקות וכתמי פיגמנטציה הקיימים באזור הגבות ולטובתה יהיה צורך במומחה פרא-רפואי שהכשרתו מתקדמת ויוכל לספק מענה אידיאלי מהבחינה הזו. 

כמה זה עולה?

איפור קבוע של גבות בשיטת השערה נע בין 1,500-2,500 ₪, כאשר השינוי במחירים עשוי לנבוע מהבדלים באיכות החומרים, משך ומורכבות הטיפול עצמו וכמובן מרמת הניסיון והמוניטין של הגורם המומחה. מאחר ומדובר בפנים ובטכניקה המקבעת מראה ללא יכולת לשנותו מרגע שהשיטה יושמה, מומלץ לבחור בגורם מקצועי ומנוסה שמחירו יקר יותר, אך יספק לכם ביטחון מלא ושקט נפשי לגבי התוצאות ושביעות הרצון. 

ניתן לקבוע פגישת ייעוץ – גבות בשיטת השערה. לחיוג לחצו כאן  073-7614447