קורס גבות בשיטת השערה

בעולם הביוטי כבר לא ניתן להתעלם מעולם עיצוב הגבות, שהפך לאחד התחומים המזוהים ביותר עם מוצרי האיפור והטיפוח ושירותי הקוסמטיקה ונחשב כיום לאחד הפקטורים המכריעים של מראה הפנים. הגבות מייצרות את הבעת הפנים ומשפיעות עליה וכאשר הן מלאות ומטופחות, משתפר המראה כולו. נשים משקיעות כיום זמן וכסף רבים מאוד בטיפוח ועיצוב מראה הגבות, מה שגרם לשלל מוסדות לימוד להציע קורס גבות בשיטת השערה, בו לומדות המשתתפות את הטכניקה ותפעול המכשור המקצועי הנדרש ונהנות מביקוש גבוה והכנסה טובה.

למי מתאים קורס גבות בשיטת השערה?

הקורס מתאים לנשים וגברים בעלי חוש אסתטי, שרוצים ללמוד את תחום עיצוב הגבות כמקצוע בפני עצמו, או כאופציה להצעת שירות נוסף למאפרות, קוסמטיקאיות, מניקוריסטיות ויועצות יופי. איפור קבוע בגבות

איפה לומדים?

בשנים האחרונות ישנה עלייה חדה בנרשמים ללמוד קורס איפור קבוע, כאשר לימודי שיטת השערה מוגדרים כלימודים בפני עצמם, למרות שבתחום האיפור הקבוע קיים עוד מגוון רחב של אפשרויות גם לאזורי פנים אחרים כמו הריסים והשפתיים. אפשר ללמוד את השיטה במגוון בתי ספר וקורסים אצל מעצבי גבות פרטיים וכל אחד ואחת יוכלו למצוא להם מקום נוח וזמין יותר ללמוד בו. 

מה בדיוק לומדים?

קורס גבות בשיטת השערה מאפשר להתוודע לתחומי מילוי הגבות, הרמת גבות, יסודות ועקרונות לעיצוב הגבה, טיפול מקצועי בגבות מחוברות, צביעת גבות, גבות מלאכותיות, עיצובים מותאמים לגברים ועוד. במסגרת הלימודים תתרחש היכרות עם המכשור הרלוונטי לשיטת השערה וכן היכרות עמוקה עם מבני השערה הקיימים והתאמת סוג וצורת הגבות לסגנונות פנים שונים. כמו כן, נרכשות מיומנויות עיצוב רבות והלומדים ילמדו גם את שיטות מריטת השערות באמצעות שעווה, פינצטה, חוט ומספריים. בחלק מהקורסים תתבצע הכשרה הכוללת גם דילול גבות, הלחמת ריסים ועוד. 

מסלולי ההתמחויות המרכזיים

קורס עיצוב גבות מלמד טכניקות ושיטות חדשות ופופולריות לעיצוב הגבות, כאשר שיטת השערה המשתמשת במעין מחט זעירה, דורשת מיומנות בפני עצמה. במקביל, ניתן ללמוד כיצד לבצע איפור קבוע גם לאזורים אחרים ולרכוש ידע ומומחיות טובים המאפיינים את מעבירי הקורס עצמם. הבוגרים לקורסים אלו יוכלו להשתלב במכוני היופי השונים ואצל מעצבי גבות או מאפרים פרטיים וכמובן במידת הרצון לפתוח עסק עצמאי ולהשתמש בידע שרכשו באופן בלעדי. 

 

ניתן לקבוע פגישת ייעוץ – . לחיוג לחצו כאן  073-7614447