עיצוב גבות הוא לא עוד אלמנט זניח שרק המשקיעות ביותר מתמקדות בו. מדובר בקווי המתאר של הפנים, המסגרת, ההבעה והצורה הכוללת להן, שמשתנה ומשתפרת פלאים ככל שהגבות מלאות, מטופחות ומתאימות למבנה הפנים עצמו. מי שמעדיפה שלא להתאפר על בסיס קבוע ולדאוג למראה מחמיא ללא צורך בטיפוח נוסף, תוכל לבצע את שיטת השערה. יש לך שאלות בנושא? ריכזנו את כל השאלות והתשובות במאמר הבא:

מהי שיטת השערה בגבות?

שיטה זו מיושמת על שכבת הדרמיס (שכבת העור העליונה) וכוללת מכשיר חשמלי או ידני, אליו מחוברת מחט הטבולה בפיגמנט שיער הגבות הטבעי של המטופלת. המחט חודרת לשכבת הדרמיס ומייצרת מראה שיער המחקה את הטבעי, כך שהגבות יתחדשו במראה מלא ואחיד ויזדקקו רק לניקוי כרגיל מסביב, ללא צורך בשינוי או תיקונים לצורה, העובי והאורך.

האם מדובר בקעקוע?

במידה מסוימת כן, אך הוא איננו קעקוע "מסורתי". קעקוע רגיל חודר לשכבת האפידרמיס (שכבת העור העמוקה יותר), מה שמותיר את הפיגמנט על העור לנצח. מאחר ואזור העור בגבות דק ורגיש בהרבה, מדובר בטכניקה עדינה יותר שתוצאותיה יפוגו לאחר תקופה ויהיה ניתן לחדש את מראה הגבות באותה השיטה שוב וכמובן לבצע שינויים עם הזמן, כאשר המראה כבר לא מתאים לך.

לכמה זמן זה מחזיק?

מדובר באיפור קבוע שמחזיק מעמד למשך שנה בממוצע. שיטת השערה "תופסת" טוב יותר לבעלות עור רגיל ויבש. בעלות עור מעורב או שומני יצטרכו לחדש את הגבות בתדירות מעט גבוהה יותר. 

למי זה מתאים?

לכל אחת שמעוניינת להפסיק להתאפר על בסיס יומיומי או שאיננה מתאפרת בעקבות קושי רפואי מסוים, בעלות ובעלי שיער גבות דליל או אזורים ללא צמיחה כלל, גבות שהאפירו או בעלות מראה לא אחיד וסימטרי. 

האם שיטת השערה מחליפה צבע?

להבדיל משיטות קודמות לאיפור גבות קבוע, שיטת השערה משתמשת במכשור איכותי ופיגמנטים טובים ולכן לא אמורה להחליף צבע. חשוב לוודא שעובדים מול אשת מקצוע שמשתמשת בחומרים איכותיים ומבצעת את הטכניקה מתוך ניסיון ובקיאות ברמה טובה מאוד. המטרה היא לבחור בצבע בהתאם לצבע הגבות הטבעיות, כדי ליצור מראה שמשתלב בצורה המושלמת. 

האם ניתן להסיר את זה?

בשיטת השערה ניתן לבצע מחיקה בלייזר, כך שהתוצאה הפיכה. בנוסף, כעבור שנה בממוצע המראה יזדקק לחידוש, כך שאפשר להימנע מלבצע את הטכניקה פעם נוספת. 

ניתן לקבוע פגישת ייעוץ – גבות בשיטת השערה. לחיוג לחצו כאן  073-7614447